porady - Jak poznac ze ktos bierze??

nastepnych 20Polecane pytania


Zadaj własne pytanie

Styl życia Nałogi

Jak poznac ze ktos bierze??

Jak poznac ze ktos bierze narkotyki tak zeby byc pewnym??
22-11-2005 20:12

Po zachowaniu i po twarzy

20-04-2014 22:57:45

Po zachowaniu i po twarzy

Po zachowaniu i po twarzy
23-11-2005 07:11

no luzz to mi duzo wyjasnia dzieki

no luzz to mi duzo wyjasnia dzieki :?
23-11-2005 18:06

Zależy co nazywasz braniem, marihuana to

Zależy co nazywasz braniem, marihuana to nie narkotyk! ( dlamnie ) . Ale feta, kwasy itd juz tak. Ja sprubowałem wielu używek ale zostałem przy trawce oraz DOBRYM winie czasem. Przyznam fajnie jest być na kwasie, fecie ale niechce życia sobie zepsuć!. No i wodeczki sie czasem napije!

Ale do tematu:

Po fecie: koleś (lub laska) będzie tzw. "zawieszony" niebędzie nic kapował i ogulnie miał kape. To będzie na "zwale" a gdy wsyśnie bedzie mieć wielki power oraz będzie kur****e aktywny. Bedzie go roznosiło.
WŁAŚNIE PO TYM GO POZNASZ

Po trawie : Będzie wesołkowaty, raczej nie agresywny (ja i wszyscy którzy palimy jesteśmy raczej spokojni po "spałce") Będzie miał wielkie mniemanie o sobie i pozbędzie się zachamowań (będzie potrafił szczerze pogadać itd.) POZNASZ PO CZERWONYCH OCZKACH (mnie nikt nie pozna bo Visine rulez)

Po kwasie : Bedzie miał halucynacje, będzie pierniczył od zeczy itd.
TEŻ PO TYM GO POZNASZ


Mam nadzieję że pomogłem, i powiem coś to że ktoś czasem coś zarzuci nie jest złe (wszystko jest dla ludzi) , ale jak robi to nonstop to już ćpun i narkoman!
25-11-2005 14:22

dzieki za odpowiedz(sensowna) :D

dzieki za odpowiedz(sensowna) :D
25-11-2005 20:02

witaj

witaj,

odsylam do strony : http://monar.org.pl/module-subjects-viewpage-pageid-29.html

Wejdziesz akurat na podstrone zawierajaca inf o amfetaminie,jednak na http://monar.org.pl/module-subjects-listpages-subid-8.html znajdziesz rowniez inne srodki odurzajace,tzn ich opis .

Mysle ze znajdziesz tam to czego szukalas.

pozdrawiam.
25-11-2005 21:19

dzieki ze chcialas/es mi pomoc ale

dzieki ze chcialas/es mi pomoc ale zadnej z tych stron nie da sie otworzyc
26-11-2005 19:21

Witaj

Witaj,

Polecam dodatkowo ta stronke:
http://zielonemity.republika.pl/

Niestety nie potrafie odpowiedziec dlaczego nie dzialaja wklejone przedtem linki.U mnie tz sie nie otwieraja....:-/

Pogam takze inne linki:
http://www.poradnia.krakow.pl/
http://pmp.monar.org.pl/mlodzi.html
http://nalogi.odpowiedz.pl/n/reply/t/45873.html

Moze sprobuj po prostu przez http://www.monar.org/ ,jest tam formularz by zadac pytanie.
pozdrawiam.
26-11-2005 21:52

serdeczne dzieki :wink

serdeczne dzieki :wink:
27-11-2005 18:33

Nie wiem jak wygląda ktoś, kto bierze,

Nie wiem jak wygląda ktoś, kto bierze, bo nigdy tego nie robilam (i nie zamierzam). Polecam Ci jednak książkę: "Hera, moja miłość". Jest krótka i z pewnością znajdziesz tam coś na ten temat. Jeżeli Cię ona zaciekawi - polecam drugą część :"Lot Komety". Obie są bardzo przyjemne i zawierają dużo charakterystycznych zachowań dla tych osób. Pozdrawiam!!
29-11-2005 19:11

Moj kumpel bierze

Jaki masz problem?
Moj kumpel z klasy dwa razy mnie wyzwal bo widzialam go "na haju"
Byly lekcje, spoznilam sie...siedzial w szatni caly spuchniety i spocony. Bardzo wkurzyl sie kiedy go zobaczylam. Zapytalam co mu jest...odpowiedzial "wynos sie z tad i nikomu nie gadaj"
Boje sie o niego...to moj kumpel z klasy. Polowa klasy sie z tego smieje. Nie wiwerzy ze on bierze. Boje sie komukolwiek powiedziec
26-03-2006 21:03

Mnie juz nie dotyczy ten problem, kiedys

Mnie juz nie dotyczy ten problem, kiedys moja kumpela mnie prosila zebym jej powiedziala po czym poznac ze ktos bierze bo jej sie wydawalo ze jej kumpel bierze dlatego zadalam to pytanie na tym forum.
Ale teraz to trzeba wymyslic co ty powinnas zrobic bo raczej nie powinnas tego tak zostawic zwlaszcza ze chyba nie chcesz. Hmm....narazie nie przychoidzi mi nic innego jak to bys utworzyla wlasny temat np "jak mam pomoc kumplowi" w dziale o nalogach i moze ktos bedzie mial jakis sensowny pomysl. Pozdrawiam i zycze powodzenia!!!


http://www.monar.org/
27-03-2006 18:20
pytanie:
odpowiedź:


load_avg: 2.10